Szybki kontakt

Kategorie


PayU

DJECO Gra pamięciowa Folanimos


4+

DJECO Gra pamięciowa Folanimos

DJ08465

49,90 zł

Tego produktu brak w magazynie

Djeco
Przeczytaj o producencie

Fantastyczna gra pamięciowa Folanimos typu memory od francuskiej marki Djeco.

Więcej szczegółów


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Gry pamięciowe typu memory nie tylko sprawiają przyjemność, ale również wpływają na prawidłowy rozwój twojego dziecka. W dużym stopniu rozwijają i kształtują logiczne myślenie, rozwijają intelektualnie, a także rozwijają umiejętności społeczne i interpersonalne, nabywając przy tym zasady współzawodnictwa. Należy tutaj również wspomnieć, że gry pamieciowe, planszowe, czy też zręcznościowe są  alternatywną, dla komputera i telewizji, formą spędzania wolnego czasu. 

 

Gra pamięciowa Folanimos to Nowość 2016 roku od marki Djecopolega na dobieraniu w pary dwóch elementów obrazka. Komu uda się ułożyć świnkę, a komu lwa? Wygra ten, kto ma lepszą pamięć i zbierze więcej par! 

Zabawki marki Djeco zachwycają wyszukanym designem oraz jakością i prostotą wykonania.

  • gra przeznaczona dla dzieci od 4 -10 lat, 2-4 graczy
  • czas grania: ok 10min
  • w zestawie: 24 karty: 12 “głów”, 12 “nóg, 24 kafelki (grubsze karty): 12 “głów” i 12 “nóg”


Przygotowanie gry:
Podziel karty “głowy” i “nogi” na dwie talie. Następnie każdą talię potasuj i ułóż jako osobny stos obrazkami do dołu.  
Połóż kafelki “nogi” w rzędzie na stole. 
Następnie umieść kafelek “głowa” losowo nad każdymi nogami (nie ma znaczenia czy głowa pasuje do nóg, czy też nie). Pozostałą część gry będziesz grać tymi zabawnymi zwierzątkami, które właśnie stworzyłeś.

Przebieg gry: 
Zaczyna najmłodszy zawodnik. Gra jest kontynuowana zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W swojej kolejce wyciągnij ze stosu kartę “nogi” I połóż na środku stołu tak, aby wszyscy gracze mogli ją dobrze widzieć. Gracze jak najszybciej muszą znaleźć wśród zabawnych zwierzątek, kafelek z takimi samymi nogami jak te na wyciągniętym obrazku i wydać dźwięk zwierzęcia, którego głowa jest dołączona do tych nóg. 

PRZYKŁAD: 
W naszym przykładzie, kiedy wyciągnięte zostaną nogi węża, musicie szybko na kafelkach znaleźć jaka głowa jest dołączona do nóg węża – głowa krowy – i być pierwszym, kto krzyknie “MUUUUU” 
Jeśli jesteś najszybszy, wygrywasz wyciągniętą kartę i kładziesz przed sobą tworząc swój stos wygranych kart. 

NB: Jeśli pomiędzy dwoma graczami jest remis, wówczas karta zostanie ponownie zagrana i należy ją odłożyć z powrotem na stos. 
Następnie gra jest kontynuowana: kolejny gracz ciągnie ze stosu kartę „nogi” i tak dalej.
Kiedy na stosie nie ma już żadnych kart „nogi”, należy zacząć wyciąganie kart ze stosu : „głowy”.

KONIEC GRY:
Gra kończy się w momencie, kiedy na obu stosach nie ma już żadnych kart do wyciągnięcia. 
Gracze liczą swoje wygrane karty. Wygrywa ten gracz, który zdobył ich najwięcej. 
NB: Aby utrudnić graczom grę, możecie potasować razem karty „głowy” i „nogi” i ułożyć na jednym stosie. W momencie, kiedy gracz wylosuje kartę „głowa” wszyscy muszą wydać odgłos zwierzęcia przypisany do odpowiednich nóg i odwrotnie. 

Brak opinii klientów.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie. Proszę się zalogować.

Brak produktów w koszyku

Edytuj koszyk Realizuj zakupy